tisdag 25 september 2012

Tenta!!

Känns som om det är dags med en update... En snabb en!
Dags för tenta på torsdag denna kursen. Inte riktigt som på gymnasiet...
Läs detta, det kommer på provet...
Funkar inte riktigt så nu....
Har 5 böcker, lite av varje kommer på tentan. Plus föreläsningar... Aaahhh!
Inte dåligt nervös.... Men men.
Det ska nog gå!

Datorn har kraschat. Känns rent ut sagt för jävligt.
Ont i magen, lite ångestattack, hyperventilerar, yr i huvudet, mår illa.... Alla bilder från februari och fram till september ligger på den hårddisken. Jag har inte kopierat sedan dess. It sucks!! Det är ju inte så att det precis tar 5 min, just därför har jag inte gjort det sedan februari...
Något jag verkligen såklart ångrar nu...
Jag hoppas fortfarande att Mange kan fixa datorn... hoppas hoppas

Nähä... Dropbox is da shit nu iallafall. Tack Roger för tipset!

Hoppa i säng nu, Vincent ska till dagmamman imorron kl 9, sen ska jag försöka plugga... Huuua...

Ha de!

Tata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar