tisdag 24 juli 2012

Spänning..

På fredag...
Då får jag veta hur jag ska spendera tiden mellan augusti 2012 - juni 2013...
Spännande :-)
Ena halvan (eller kanske 2/3) av hjärtat vill vara hemma med gossarna och mysa och bara va, resten av hjärtat vill börja plugga.
Står för nuvarande som reserv nr1. Flyttat från nr3.
Vad vill jag? Ingen aning...
Inte tillbaka till mitt gamla jobb, that's for sure...
Egentligen... Vara hemma med barnen, starta gårdsbutik, baka, mysa, ha sommar året runt...
Men det går ju inte ;-p

Måste sova nu. Upp tidigt tidigt imorron och köra till jobbet ;-)

Tata

2 kommentarer:

  1. Du vet... du kommer att komma in, å d kommer bli hur bra som helst. Gårdbutiken väntar ja fortfarande på att du ska ta över ;)

    SvaraRadera
  2. Lycka till :) Och blir det gårdsbutik så lovar jag att handla ! Kram

    SvaraRadera