tisdag 12 april 2011

Ledig...

Då va dom lediga dagarna över... Går alldeles för fort! Vi har inte hittat på så mycke. En runda till hlm igår, Vincent somnade i vagnen efter en liten stund :) bytte ett par byxor, strosade runt och satt på en parkbänk på torget och käkade pasta och fick lite sol ;)
Hem och gungade lite men vi får flytta gungan för det blåser så mycket där den står och är kallt. Får se om den får stå på bak eller framsidan. Dags för sandlåda snart oxå men får fixa nåt att lägga över så inte katterna går dit... Not so fresh...

Har hållt på och städa hela dagen, har ju regnat ute idag, så nu har jag ont i foten... :( får ganska ont på jobbet oxå och nu ska jag jobba tre dar i rad... Men men!
Idag kom mamma och Camilla hit, till fots! Inte illa ;) jag skulle oxå behöva ut och röra på mej... Jag får kanske gå in till byn nån gång ;)

Nej, nu vill denna kropp sova.... jobb imorron kväll, mys med Vincent på dan.

See ya





5 kommentarer:

  1. Jasså?
    Jag ska till Paris i början på Juni - kan kanske hitta nåt där?? hihihi ;-)
    pöss

    SvaraRadera
  2. det va ju jag såklart...

    SvaraRadera
  3. Jag ska till Hyllinge i veckan, kanske jag kan hitta något där??

    SvaraRadera